Laagste prijs garantie

Heb je het toestel nog niet gekocht? Neem een schriftelijk bewijs van de lagere prijs mee naar de winkel. Onze verkopers kijken de voorwaarden na en passen de prijs eventueel onmiddellijk aan. Voor een onlinebestelling stuur je een mail met een bewijs van de lagere prijs naar info@electroplaza.be

Hoe doen we dat?

  1. We volgen de prijzen van andere (web)winkels nauwgezet en systematisch op. Onze medewerkers noteren in heel het land de prijzen in andere winkels. Indien we bij een concurrent, hetzelfde toestel tegen een lagere prijs aantreffen, passen we onze prijs aan.
  2. We controleren elke dag de folders en promoties van andere (web)winkels. Want ook ten opzichte van die prijzen passen we onze prijzen meteen aan.
  3. Mocht u ondanks al onze inspanningen toch nog een toestel aan een lagere prijs opmerken in een andere winkel, dan kan u dat meedelen aan één van onze verkopers. Na controle passen we ook dan onmiddellijk onze prijs voor u aan.
  4. Zelfs na aankoop blijven we garanderen dat u de laagste prijs hebt betaald. Want als u binnen de 30 dagen na aankoop, hetzelfde toestel tegen een lagere geafficheerde prijs zou zien, aan dezelfde servicevoorwaarden, dan betalen we u het verschil terug. U dient gewoon online/per email uw aanvraag tot terugbetaling in en het verschil  krijgt u een waardebon.

 

Terugbetaling van het verschil
Indien u ondanks onze waakzaamheid elders toch nog een toestel goedkoper heeft gevonden, betalen wij u het verschil terug

Wanneer? U vindt het toestel:

  • Met dezelfde referentie, nieuw en onmiddellijk beschikbaar
  • Met een goedkoper geafficheerde prijs
  • Met dezelfde servicevoorwaarden
  • Binnen de 30 dagen na aankoop